Kidde skrev den 16 februari, 2010 kl. 22:35 Vet inte hur genomtänkt det är med spelande i helgen. Är ju fullspäckat med OS både fredag och lördag, och många grejer där som jag inte tänker missa i alla fall. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer