Ordföranden skrev den 22 november, 2002 kl. 03:10 Kjetil-André Homot Tänkte bara meddela att vi för närvarande är åtta personer som ska till Sagan om de två tornen i klubbens regi. Möjligheten är att det blir någon mer, men det är osäkert än så länge. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer