Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.222.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
kidde kidde skrev den 22 november, 2002 kl. 01:55
MMM Ah, det var aldrig ens nära ett Loka-senario, Odo är ju hur säker som helst med sin båge!!! Jag och Oskar Ernst har gjort en märklig och för mig förvånande upptäckt. Vi har kommit fram till att enda anledningen till att Ordföranden envisas med att kalla Svenne, för "svenne homo" måste vara för att Ordföranden egentligen är homo, själv och tänd på svenne, och han försöker helt enkelt få in svenne på samma linje, genom att kalla honom för "svenne homo" så mycket att, svenne tillslut tror att han är homo och kryper upp i ordförandens knä! Vad tror ni om den teorin?
Vänta …