Kassören skrev den 18 november, 2002 kl. 18:04 Lätt? Aldrig är ni nöjda...antingen slår ni ihjäl er och allt går åt helvete eller så är det för lätt?? Kopojk slog ju en etta i grevens tid iaf, så mycket kan man ju säga... Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer