Möte Trevligt möte i fredags, D&D. Gick lite lätt, men med våra idiot idéer så kan det ju bara flyta på smidigt eller gå helt åt helvete. Nästa anhalt i föreningssammanhang är väl Sagan om de två tornen i Jönköping 21:a december, eller var det 22:a!? Sedan är det givetvis det goa 23:e mötet som jag hoppas att alla dyker upp på.


Senaste kommentarer