Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 november, 2002 kl. 01:15
Spela Det verkar för min del som om hela spelhelgen går om intet! Vad jag hörde från början så skulle vi bara kunna spela på fredagen, och själv så har jag mer eller mindre bokat in en spelning som jag ska till på lördag kväll. Enligt Sekreteraren har Svenne sagt att han inte kan spela längre än till runt 23.00 på fredag, och det känns ju lite väl lite att åka ner för, eller? Det är nämligen en revivalspelning jag ska till på lördag, så det är enda och sista chansen att se bandet om jag ska göra det. Men, om det skulle krisa så....
Vänta …