Helg Jag har nog rent praktiskt lite svårt att spelleda DoD på fredag kväll, eftersom jag förmodligen i såna fall bara har ca en timme på mig att göra en fortsättning på det vi gjorde senast. Har inga böcker med mig hit upp. Blir det spel på lördag i såna fall? Kassören, L


Senaste kommentarer