MMM Den 30:e ska jag fan ha en massa sköna fotbollspolare på någon sorts middag och supa fest här uppe i det stora landet där jag och ordföranden bor. Jag har föresten bjudit in Mange på sagan om ringen festen helgen innan jul, han har dessutom lovat att dyka upp i någon form den 23:e. Vilket även vice har lovat. Så el-bogo den tokige, det blir nog lite "action" för din del i slutet av året. cdr:s stefan


Senaste kommentarer