oj! det verkar som om det till slut kommer att spelas lite rollspel i CDR... sag att nagra av CDR's representanter hade varit inne pa min hemsida....trevligt, jag ska forsoka fa in en link till CDR sidan, fast det kanske ar battre att vanta tills Kidde har ordnat till vad han har stallt till med...det var val inget riktigt bra betyg at klubben att hemsidan stoppades pga passivitet.... bog,


Senaste kommentarer