MMM Efter en senare granskning av mitt tentamens schema så såg jag att vi har tenta tid mellan 14-19, vilket borde innebära att tentan kan ta lite tid, men räknar kallt med att jag borde vara klar till 5 i alla fall, och då borde ordföranden och jag vara i alseda runt halv 7 i alla fall. Jag kan spela hur länge som helst, bara jag hinner till systemet innan 14 på lördag så är jag nöjd.


Senaste kommentarer