Heureka! Vad trevligt! En sådan syn måste ju i sig motivera till ännu en termin av studier på högsta nivå vad jag kan förstå! Angående hemsidan så har Sekreteraren lovat att försöka lösa det där så fort så möjligt efter tentan han har nu i veckan... he he he.... Det kommer att ordnas på det ena eller andra sättet. Han har ju det mesta på sin hårddisk, det är bara en del länkar och senare uppdateringar som inte finns, men det ska väl lösa sig. Klubben är inte fattig direkt, ett kontoutdrag kom in förra veckan tror jag att det var och vi är goda för inte mindre än 5491,70 riksdaler!


Senaste kommentarer