Bizzarrt! En mycket märklig sak hände mig tidigare idag. Vår tråkige och träige lärare i kursen vi går just nu kom i förmiddags till föreläsningen iklädd en t-shirt med inget mindre än Svenska Småbil & Rusdrycksförbundets logga på. Mycket bizzarrt tyckte jag. Och mycket oväntat! Låt se....Grosshandalren, Greven, Bödeln...och...Doktoranden..?? Någon fez eller BP-örhänge såg jag emellertid inte till men fot-oriktiga skor hade han! Kassören, L


Senaste kommentarer