Skandal Är det inte rätt sorgligt att det händer så lite att hemsidan blir nedlagt för passivitet? Ingen skada skedd egentligen vad jag förstår, det är väl bara att ta rubbet och lägga upp på en annan sida, eventuellt att maila dem och försöka få tillbaka sidan. Men ändå... Le Bog, det har ju inte hänt så mycket i höst, så klubben är väl precis lika fattig/rik som senast i somras. Kassören, L


Senaste kommentarer