Huskvarna skrev den 2 oktober, 2002 kl. 01:06 ????? Till att börja med så vore det bra att veta vad det är för vecka nu? Den där tingesten har ju vi sambos som det sig bör delat på. Ordföranden, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer