SADFASDF Ja, visst är det tokigt. Jag kan helgen med den 12 och även två veckor efter det. Det är de närmaste datumen jag kan nämna nu. PBEM:et skickas senare idag och då drar vi igång som tidigare. En ny information ska även komma upp inom ett par dagar.


Senaste kommentarer