kidde skrev den 25 september, 2002 kl. 00:32 MMM Jag kan inte heller den 12:e och inte sista lördagen i oktober! Men tredje helgen skulle sitta som en läder.... för min del, inte den blekaste om vad det är för vecka, men det borde väl vara nån gång runt 43 tor jag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer