Galenskap Nja, avdäckade är väl att ta i. Men som sagt så har vi numera telefon så verksamheten är snart på topp igen. Jag kan utan problem utlova att Western-PBEM drar igång igen nästa måndag, kanske tidigare om jag hinner. Dessutom utlovar jag en fet Ordföranden Informerar som dyker upp redan nästa vecka. Vi är tillbaka igen! Rollspel för min del går när som helst egentligen, jag anpassar mig till när Kassören åker ner, det enda jag vet är att jag inte kan den 12:e oktober, men väl de andra dagarna den helgen. Tack så länge. Ordföranden, Linköping, helt


Senaste kommentarer