Ordföranden skrev den 5 september, 2002 kl. 21:05 Organ Om det blir spel då så är inte jag omöjlig på att åka ner den helgen också. Men bara om det blir seriöst spelande vill säga! Western-pbem drar nog igång på allvar inom en vecka eller liknande för de som är intresserade. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer