Vi har en lägenhet Sambo med Sekreteraren, det trodde jag aldrig. De som inte har lämnat in sitt PBEM drag kan ju ta och göra det inom en vecka i alla fall så att vi kommer igång. Troligen blir det lite ryckiga drag (som flickan sa) tills vi har flyttat upp och jag har fått med mig datorn. Men om dragen kommer in så är det ju alltid något som händer i alla fall.


Senaste kommentarer