kidde skrev den 23 augusti, 2002 kl. 00:32 MMM Nej, ordföranden och Sekreteraren bor ännu inte i Jönköping, men runt den 15:e så lär vi vara sambo i husqvarna. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer