Bogen skrev den 17 augusti, 2002 kl. 14:34 fotboll som Sven namnde sa kommer jag att dyka upp i Jonkoping pa mandag, tyvarr sa ar mitt kna at helvete och jag vet inte om jag kommer att kunna spela nagot nar vi ar i Sverige, vi kan ju alltid ses iallafall.....bor Kidde och Jon i JPG nu? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer