Staterna Vad jag har hört kommer våran käre medlem att dycka upp i jönköping den 19 augusti, han kommer att tränna på stadsparksvallen men tyvärr kommer matcherna att äga rum i typ skillingaryd. Fast om du kidde är intresserad av att köra dit så händer jag gärna med. valberedaren, Jönköping


Senaste kommentarer