Buske Jag vet ingenting om någon buske, det är ingen som sett nån buske, jag har inga minnen av nån buske, det fanns aldrig någon buske. 🙂 Dessutom tycker jag att lördagen var alldeles utmärkt underhållning, bara att raggarna på fredagen var strået vassare. Kassören, L


Senaste kommentarer