MMM Personligen tycker jag måndagen, som en outsider hamnar överst på listan över alkoholförtäring senaste veckan. Även om fredagen var okej, och jag förstår om Kassören har svårt att uppskatta lördagen driekt, inte så kul att däcka i en buske utanför Withalaskolan.


Senaste kommentarer