kidde skrev den 29 juli, 2002 kl. 02:08 MMM På tal om mig och min umgängeskrets, så satt jag och efterfestade med Håkan Adolfsson i lördags, Herr. Lars-Åke "Timpa" Adolfssons son!!!!!! Berättade en massa goa Timpa historier som han blev måttligt road av. Men ändå, Timpas son!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer