Ordföranden skrev den 25 juli, 2002 kl. 03:12 Stånk och stön Nja, så allvarligt är det nog inte från min sida i alla fall. Jag var ju trots allt inte där på lördagen också i alla fall. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer