Hjälp! Har vi två stycken som vill vara hd-åkare!!!!! Eller är det någom mer som inte trätt fram, gör det nu så slipper det bli mer pinsamt.... Sen till en annan sak. Styrelsen verkar inte vara uppdaterad när det gäller ålder på div poster t.ex. Ordföranden, Revisorn..... Revisorn,


Senaste kommentarer