Ordföranden skrev den 24 juli, 2002 kl. 02:10 Fjun Även jag gick in på MC-partajen i fredags i kraft av Ordförande i CDR. Var trevligt faktiskt. Den där Månadens Mange är svag som fan, bara så ni vet! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer