Jadu, Kidde. OS i Vancouver har varit bestämt sedan 2 juli 2003, så det är ju lite sent att tänka på nu. Vi kan ju ha TV:n på. Runt midnatt när vi spelar som bäst brukar det ju vara mellan förmiddags- och kvällspassen så då brukar det ju inte vara så jättemycket livsviktigt. Även om det mesta är viktigt. Dubbeljakten går på fredag och lördag, men den håller ju knappast på hela kvällen.


Senaste kommentarer