Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.152.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Kassören Kassören skrev den 16 februari, 2010 kl. 22:52
Jadu, Kidde. OS i Vancouver har varit bestämt sedan 2 juli 2003, så det är ju lite sent att tänka på nu. Vi kan ju ha TV:n på. Runt midnatt när vi spelar som bäst brukar det ju vara mellan förmiddags- och kvällspassen så då brukar det ju inte vara så jättemycket livsviktigt. Även om det mesta är viktigt. Dubbeljakten går på fredag och lördag, men den håller ju knappast på hela kvällen.
Vänta …