Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Revisorn Revisorn skrev den 23 juli, 2002 kl. 13:56
Hey Ho Let's GO! Tyskarna från Lund är ju inte helt fel! Var på Varanteatern förra eller förrförra året och då figurerade Tyskarna från Lund även där om jag inte minns fel. Kidde!!! Nu fattas väl bara en stor ölmage, ett slitet skägg, långt flötigt hår, slitna skitiga jeans, en skinnväst (gärna med fransar), ett par boots, ett mc-kort, en stor och ful glidarbåge..... så kanske du kan få bli fullvärdig medlem i den tuffa mc klubben Hot Rats MC och slippa hänga där som en simpel hangaround!!! Revisorn,
Vänta …