MMM Som kontring på Dods besök i Norrköping, med tyskarna från lund på programmet. Så hängde jag på Hot Rats Mc, i helgen och lyssnade på farbror fläsk!!!! Det blev som sagt även ett hyfsat bra parti D&D igår. Dock vara avsaknaden av Salamander och Ansgar skrämmande stor!


Senaste kommentarer