Merit En ordentlig merit, det måste jag tillstå. För alla inblandade i Western-PBEM kan jag meddela att vi mjukstartar lite med spelet igen. Nu utan deadline, eftersom jag inte vet när jag kan skicka tillbaka dragen. Jag gör dem helt enkelt när jag har tid och när alla är inne skickar jag tillbaka. Snart ska vi nog köra som vanligt dock.


Senaste kommentarer