MMM Mycket fotbollsnack och lite rollspel! Vi har ju ändå spelat 3 riktigt bra parti D&D de senaste veckorna, och alla karaktärer är vid liv, även om Salamander har dött en gång!!! Legolin och Moebe har ju dessutom varit riktigt nära, medan Ansgar som vanligt nummera klarar skivan åt grabbarna!


Senaste kommentarer