Revisorn skrev den 4 juli, 2002 kl. 08:40 Rätt lag Japp rätt lag vann, även om tyskarna spelade riktigt bra. Speciellt i början var dom farliga. Undrar on Kahn skulle blivit vm:s bästa spelare om omröstningen varit efter finalen? Första målet var ju en riktig tavla från hans sida. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer