Kassören skrev den 26 juni, 2002 kl. 15:02 Vet inte Känns inte som nåt lag spelar ut nåt i det här VM:et, kan nog bli en ganska kul final trots allt. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer