MMM Med tyskarna vet man i alla fall vad man får, de kommer bli fullständigt utspelade av brasilien i finalen, och det är ju alltid kul. Ja, de tog cyklen hem!!! Gött då bokar vi rollspel både fredag och söndag! Jag, jon och svenne spelar b-lagsfotboll vid 7 på fredag, men det är hemma så vi borde komma igång vid 9!


Senaste kommentarer