MMM Det funkar inte alls för mig, sista helgen i Juni får det bli!!! Jag snackade lite med Tony Lindén i helgen och han vill gärna vara med och lira lite D&D i höst, faktiskt gärna redan om två veckor, han hade saknat Ereb i flera år faktiskt. Vad säger spelgruppen om det?


Senaste kommentarer