götet skrev den 16 juni, 2002 kl. 13:53 rollspel hello boys!! kidde snackade lite om rollspel helgen efter midsommar. för mig är det bättre om vi skjuter på det en helg. ni kan ju snacka om det. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer