kidde skrev den 12 juni, 2002 kl. 12:24 MMM Ja hur härligt som helst, men frågan är vad fan Mattias Jonsson gör på plan!!! Får verkligen hoppas att de var hans sista minuter i VM. Det var ju fan att ingen spelade på dödsoddsen, men vad fan, jag kör samma odds även nästa spelmöte. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer