Ledamoten Jag kommer personligen troligen att hänga hos Sekreteraren en hel del i juni. Enligt vad jag vet så kommer några av de mer svåråtkomliga matcherna definitivt intas på Backen. Senast idag fick jag även veta att en hel del av oss kommer att se Sverige-England just på Backen.


Senaste kommentarer