Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
kidde kidde skrev den 22 maj, 2002 kl. 01:55
MMM Ja, du ska ha tack valberedaren för att du ställer upp och kör runt på lite högre stående styrelsemedlemmar när de väl dyker upp i Jönköping. Vad det gäller O.I, om galej hemma hos mig i sommar, så kommer jag sitta hemma hos mig och dricka öl och se alla vm matcherna och ni är välkommna att dyka upp när ni vill. Kommer nämligen att ha svårt för att sitta på Oakhill och dricka öl när lisbeth och harry ska glida omkrig och utföra sina dagliga sysslor. Kan även tänkas en och annan tokfest på kvällstid!
Vänta …