Ordföranden skrev den 14 maj, 2002 kl. 22:29 Fängelse? Hrrrm, vad är det för snack på hemsidan!? Det där vet jag inget om, men jag tror att det inte kommer innebära några problem i framtiden överhuvudtaget. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer