Revisorn skrev den 14 maj, 2002 kl. 15:35 Visst... ... men jag tänker bara på de papperen som jag skriver på titt som tätt hehe.... om dom skulle kolla upp vår förening så är det ju bra om namnen stämmer med medlemmarna. Sen får ni väl kalla mig Mange K fall ni vill Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer