Ordföranden skrev den 13 maj, 2002 kl. 22:56 Nja Det tror jag inte. Som vanligt har jag fullt förtroende för min eminente kassör. Dessutom tycker jag att förklaring nummer två förtydligar den inställning jag har. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer