Kassören skrev den 13 maj, 2002 kl. 14:22 All respekt ... ...för vår eminenta gästbok och all underhållning den ger, men om man som Ordföranden säger, är inne på den när man har som roligast så kan man ju undra hur rolig kvällen var i övrigt. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer