KD-Bogen En tokfull Bog på hemsidan kan ju bara innebära tokerier för en sådan här fin förening. Frågan är hur vi ska hantera detta på nästa årsmöte. Kanske flytta upp honom ett par pinnhål? Det är ju trots allt på detta vis som merparten av styrelsemedlemmarna framlever sitt liv. Blev det några överraskningar förresten, Sekreteraren?


Senaste kommentarer