Revisorn skrev den 7 maj, 2002 kl. 12:41 Usch och fy Ja fy!!! Vad är det som flygit i honom, han är ju som förbytt. Fattas bara att han sitter framför tv:n med en amerikansk flagga och hejar på USA i hockey VM. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer