Just det ja, det var ju träningsläger också... Det visste jag ju egentligen.
Om Chewski menar sista helgen i mars för Oakhill ska jag nog ner då också, morsan fyller år. Då kanske vi också kan ta ett parti i alla fall?
Jag inväntar Sekreterarens slutgiltiga besked om helgen som kommer, så får vi ta det därifrån. Med lite röta kanske det blir spel två gånger i mars...


Senaste kommentarer