hmmmm klockan ar halv fyra pa morgonen och allt ar lugnt i XChi8cagoi........det blev lite mycket....en och annan long isla nd ice-t.....hur som helst CDR rockar rov......det ska bli just att lira lite rollspel i sommar..................... bogen.... en full bogen, Chicatgo for


Senaste kommentarer