Tveksamt Det lär det väl inte bli? Valberedaren från förorten ska ju åka tillbaka på torsdag, och Kassören lär ju inte dyka upp förrän i helgen i så fall. Så det är nog kört. I vilket fall kan jag lira Western när det bjuds, bara så ni vet. Tack för den trevliga helgen fredagen förresten, Sekreteraren. Inget nämnt och inget glömt.


Senaste kommentarer